امروز یکم دیر کردم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 287
بازدید دیروز : 221
بازدید هفته : 287
بازدید ماه : 1161
بازدید کل : 76493
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 287
:: باردید دیروز : 221
:: بازدید هفته : 287
:: بازدید ماه : 1161
:: بازدید سال : 9989
:: بازدید کلی : 76493

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
امروز یکم دیر کردم
جمعه 24 آذر 1391 ساعت 17:45 | بازدید : 516 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

 

http://www.naghmeh.com/Naghmehcard/images/nature/B01.jpg



امروز یکم دیر کردم ، دیرتر از هر روز ......

رنگ آسمون تاریک تر از گرگ و میش شده ، سو سویه زرد رنگ

چراغ ها به تاریکی شب نما دادن ، چراغ تیره برق های خیابون

 روشن شدن و
خیابون یه جلوه تازه از زیبایی رو تن کرده ،

قسمتی تاریک و
قسمتی روشن و تکراره قدم ها

خیلی خسته ام ، خسته تر از همیشه ....

قدم هامو آهسته برمیدارم و پاهامو روی زمین میکشم ،

هیاهوی عجیبی بین تمام عابرهاست ، نمیدونم این همه

عجله به کدامین مقصده ؟ چقدر ما آدما با هم غریبیم ، چقدر

به هم بی تفاوتیم قدم هام سسته و یه سوزی تو هوا هست ،

کیفمو رو دوشم جا به جا میکنم

و دستامو تویه جیبم میبرم و سرمو میدزدمو به شالم پناه میبرم

چیزی تا آخر این خیابون نمونده، سروصدا کمتر شده

به آخر خیابون میرسم و شروع خیابون فرعی .

سرمو بالا میگیرمو نگاه میکنم مثل همیشه آروم و صبور و ساکت .

سرمو پایین میندازمو با هر قدمی که برمیدارم سنگ کوچکی رو به جلو

هل میدم و سنگ هم میره و زیر انبوه برگ های پاییزی قایم میشه

تو سکوت محض خیابون فقط صدای خش و خش برگای زرد و

سرخ درختاست و شرشر آب توی جوی کوچیک کنار خیابون و

صدای موسیقی باد تو گوش شهر .

باد با رقص شلاقیش لا به لای درختان پاییز زده میپیچه و

برای رقصیدن برگ های زرد شده موسیقی از درد مینوازه و

این برگای زردن که رقص کنان از شاخه

جدا میشند و آروم آروم میانو روی زمین مینشینند و نته آخر رو با

خورد شدنشون مینوازن و این موسیقیه طبیعت رو کامل میکنند .

به وسط خیابون رسیدم  ، به درخت بیده پیر .

و تمام خاطرات مثل یه فیلم از نظرم میگذره ، دلم میخواد

یه باره دیگه زیر درخت بید رویه نیمکت قدیمی بشینم .

روی نیمکت نشستم ، یه آرامش ، یه غم ، یه قطره اشک و

تمام خاطرات سوخته

چشمامو بستم و تو حال خودمم ، صدای خش خشه برگ به

گوشم میرسه خیلی خشنه  افکارمو بهم میریزه ، چشمامو باز

میکنم و یه سایه با قدی بلند و هیکلی درشت روبه روم ایستاده ،

یه لرزشی به وجودم رخنه میکنه

نمیدونم چی باید بگم ، بهت زده فقط نگاه میکنم و یه صدای آشنا !!!!

میگه میتونم بشینم ؟

 




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
gharibeh در تاریخ : 1391/10/15/5 - - گفته است :
*.¸.*´

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***____من آپم____________***

_***______مشتاق نیم نگاهی_***

__***_______هرچند گذرا____***

___***_________________***

____***______________ ***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


پاسخ: bashe gharibe jan hatman behet sar mizanam mer30


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: